Retur în 15 zile

rugam asigurați ați verificat specificațiile produsului și compatibilitatea acestuia înainte de a-l cumpără.

Raporturile comerciale dintre cumpărător și Dumonde (dumonde.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanța Guvernului 34/2014, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Consumatorul are dreptul la retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile de la primirea produsului urmând condițiile de retur de mai jos.

Returul oricărui produs se va efectua în aceleași condiții în care a fost primit și nu se acceptă returul produselor cu deficiențe ( folosite sau deteriorate ).

Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul oricărui produs expediat după limita perioadei de returnare și/sau a produselor cu deficiențe ( care nu se află în aceleași condiții în care au fost primite ).

În situația în care consumatorul dorește să returneze în termenul legal produsul sau produsele outlet achiziționate de pe site-ul www.dumonde.ro se va percepe un cost de transport în funcție de valoarea comenzii conform tabelului:

VALOARE COMANDĂ

COST DE TRANSPORT

50 LEI – 300 LEI

50 LEI

300 LEI – 600 LEI

100 LEI

600 LEI – 1000 LEI

200 LEI

1000 LEI – 2500 LEI

400 LEI

În situația în care consumatorul dorește returneze în termenul legal produsul sau produsele noi (colțare, canapele, fotolii, paturi, livinguri, dulapuri) achiziționate de pe site-ul www.dumonde.ro se va percepe un cost de transport, în funcție de comandă, conform tabelului:

VALOARE COMANDĂ

COST DE TRANSPORT

50 LEI – 1000 LEI

200 LEI

1000 LEI – 2000 LEI

400 LEI

2000 LEI – 3000 LEI

500 LEI

3000 LEI – 4000 LEI

600 LEI

4000 LEI – 6000 LEI

700 LEI

 

Vânzătorul își rezervă dreptul accepte returnarea produsului doar prin firmele de curierat agreate prin contract, sau prin partenerii autorizați și nu va accepta returnarea produsului în alte condiții. Condițiile de mai sus se exclud în situația în care produsul ajunge defect la consumator. În acest caz comerciantul își asuma cheltuielile de retur dar numai dacă returul este efectuat de către firmele de curierat agreate prin contract. În vederea returului consumatorul are obligația ambaleze corespunzător produsul.

Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la returnarea produsului/produselor, doar în contul bancar personal al cumpărătorului.

Produsele agabaritice pot prezenta defecte datorate în principal manipulării în vederea transportului.

Adăugarea produsului în coșul de cumpărături și finalizarea comenzii reprezintă doar rezervarea acestuia până în momentul în care unul dintre operatorii noștri vor confirma integritatea produsului, precum și perioada necesară livrării.

În cazul în care se dorește returnarea produsului , renunțarea la cumpărare și implicit primirea banilor înapoi, CLIENTUL poate aplica pentru procedura de retur a produselor în 14 zile, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Termenul de 14 zile începe curgă din momentul în care consumatorul intră în posesia fizică a produselor.

CONSUMATORUL, va trebui suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere și a tuturor costurilor suplimentare. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționarii produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

CONSUMATORUL, va informa SOCIETATEA, înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia sa de retragere din contract alegând una dintre următoarele variante:

1.a) de a folosi modelul de formular de retur: Formular de retur  

1.b) de a face orice alta declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract, și pe care o vă transmite electronic la reclamatii@dumonde.ro.

SOCIETATEA va confirma intenția de retragere a  CONSUMATORULUI.

SOCIETATEA va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data în care e informată cu privire la decizia CONSUMATORULUI de a se retrage din prezentul contract, dar nu mai devreme de recepția cantitativă și calitativă a bunurilor returnate.

Restituirea sumelor încasate, se va face în numerar sau prin virament bancar.

Data restituirii sumelor către CLIENT este data la care se debitează contul SOCIETĂȚII.

Atenție! Costurile aferente serviciului de curierat precum și costurile transportului produselor livrate la adrese în afara orașului, nu sunt returnabile.

Pot fi returnate produse care îndeplinesc cumulativ condițiile de mai jos:

1. a) nu depășesc termenul de 14 de zile de la data primirii; 

2.b) corespund specificațiilor tehnice menționate în comandă; 

3. c) nu au făcut obiectul unei comenzi speciale; 

4.d) nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului adică au fost executate după specificațiile consumatorului (tapițerii personalizate pe anumite materiale și culori sau configurații simulator 3D); 

5. e) nu prezintă urme de lovire sau deteriorare; 

6. f)  nu prezintă urme vizibile de uzura; 

7. g) ambalajul și etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta există și poate fi citită/scanată; 

8. h)  sunt însoțite de accesoriile aparținând produsului; 

9. i) care au fost comandate online și care s-au ridicat direct din magazine. 

Atenție! Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returnează în ambalajul original, însoțite de copie de pe factura fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentația în original, aferentă (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnica, certificate de garanție și/sau conformitate).

Atenție! Pentru produsele ridicate de către cumpărător direct din magazin/depozit, întrucât se poate solicita punerea în funcțiune a acestora, respectiv cumpărătorul are posibilitatea de a verifica produsul în mod direct, ca atare nu se aplică condițiile de retur prevăzute în prezenta secțiune.

SOCIETATEA va suporta cheltuielile de retur, atunci când returul produselor se datorează unor motive imputabile ei.

Condițiile ce stau la baza refuzării returului sunt:

          - CONSUMATORUL/CLIENTUL este persoana juridică (clienții cu personalitate juridica nu au dreptul denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice);

          - CONSUMATORUL/CLIENTUL nu a notificat SOCIETATEA cu privire la retragerea sa, în termenul legal .    

         - CONSUMATORUL/CLIENTUL a returnat SOCIETĂȚII produse care nu îndeplinesc condițiile prevăzute mai sus.

În cazul în care nu se respecta condițiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.

Nu se acceptă retururi cu plată ramburs.

ATENȚIE! În cazul returnării produselor ce prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, sau nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate către CLIENT, DUMONDE.RO are dreptul de a decide asupra acceptării returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse de către reprezentanții noștri.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, DUMONDE.RO are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care CLIENTUL solicită înlocuirea produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale. În cazul în care Clientul a returnat un produs și solicită înlocuirea, iar dumonde.ro, nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs în cazul în care Clientul accepta acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitate de către CLIENT, NU SE RAMBURSEAZĂ.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către CLIENT. Renunțarea la cumpărare în mod repetat (cel puțin două ori) va putea fi considerată un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul să refuze o nouă livrare către acel CLIET sau acea adresă.

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. În cazul vânzării online, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: reclamatii@dumonde.ro. În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: reclamatii@dumonde.ro.