Q&A

Ce este Du’Monde?

Du’Monde este un magazin dedicat articolelor home&deco: piese de mobilier, decorațiuni și covoare. Magazinul se regăsește în mediul online pe www.dumonde.ro dar și ca showroom pe Strada Lunga nr. 9, Sibiu. Produsele comercializate de Du’Monde sunt importate din Germania și țări europene. Du’Monde îmbină selecții noi de produse Outlet săptămânal, acestea fiind în permanență afișate pe site.

Cum se face plata?

Plata se poate face prin 4 modalități: 

  • Cash în showroom-ul  Du’Monde de pe strada Lunga nr. 9, Sibiu;
  • Cash la livrare;
  • Prin bancă în conturile Du’Monde sau prin online banking;
  • Prin intermediul cardului bancar, direct pe site.

Când, cum și în cât timp se face livrarea?

Livrarea produselor se face în funcție de disponibilitatea acestora. În general produsele aflate în showroom se pot expedia în 24 sau 48h. Termenul de livrare aferent produselor pe comandă, este afișat pe pagina fiecărui produs în parte. Livrarea se face prin mijloacele de transport proprii, prin parteneri sau prin curier rapid. Livrarea va fi confirmată și stabilită telefonic.

Produsele pot fi achiziționate și cu factură pe firmă?

Da. La finalizarea comenzii clientul are posibilitatea să furnizeze datele de facturare ale firmei.

Cum pot returna un produs?

Clientul are dreptul la retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile de la primirea produsului. Pentru returnarea produsului este necesară completarea formularului de retur de la secțiunea “Retur” aflată în josul paginii principale a site-ului Du’Monde (www.dumonde.ro). Ulterior clientul va fi contactat în termen maximum de 72h de operatorii Du’Monde, în vederea stabilirii modalităților de retur, în funcție de produsul sau produsele returnate.

Rambursarea contravalorii returului se va face în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la returnarea produsului/produselor, doar în contul bancar personal al cumpărătorului.

Cum procedez in situația în care am primit un produs deteriorat sau incomplet?

În situația în care un produs a fost livrat deteriorat sau incomplet, este necesară trimiterea unui e-mail constatator pe adresa de e-mail: reclamatii@dumonde.ro cu poze și explicații care demonstreze gradul de deteriorare și evidențieze clar partea/părțile deteriorate ale produsului. După trimiterea e-mailului de către client, Du’Monde va reveni către acesta cu soluționarea problemei.

Doresc să comand un produs tapițat (canapea, colțar, pat), pe un alt material decât cel din poza de pe site. Cum procedez?

Produsele tapițate se pot comanda și pe alte materiale sau culori decât cele afișate în imaginile de prezentare. Materialele și culorile disponibile se pot descărca din pagina fiecărui produs. Pentru materiale preferențiale se percepe o taxă suplimentară afișată la descrierea fiecărui produs în parte.

Produsele de pe site se pot comanda și pe alte dimensiuni decât cele afișate în pagina produsului?

Du’Monde nu poate oferi aceasta posibilitate. Produsele afișate pe pagina oficială Du’Monde nu pot fi comandate pe alte dimensiuni.

Există posibilitatea să existe întârzieri la livrarea produselor pe comandă?

Du’Monde încearcă respectarea termenului de livrare aferent fiecărei comenzi în parte. Din motive auxiliare există posibilitatea ca termenul de livrare specificat inițial nu poată fi respectat. Orice întârziere va fi comunicată clientului de către Du’Monde.

Ce să fac dacă trebuie să primesc o comandă expediată prin curier rapid, dar aceasta nu mai ajunge?

O comandă expediată prin curier rapid are termen de livrare maximum 48h din momentul în care este preluată din depozitul Du’Monde. În cazul unei întârzieri rugam ne contactați pentru a lua legătură cu firma de curierat.